måndag 26 mars 2012

Har inte skrivit på bloggen på några dagar nu men i alla fall så tänkte jag berätta lite om vad som hände igår och idag ! :)

Igår hamnade jag vakna klockan 6 redan, eftersom jag skulle på fotbollsturnering. Alla matcherna gick helt okej, inte så bra, men ändå. Nästan alla från mitt lag var sjuka, så vi hamnade låna från ett annat kaapo lag. Själv spelade jag alla matcherna som toppare dvs. den som är längst ner som back. 
Med det samma efter turneringen skulle jag och mitt lag till caribia efter våra guld medaljer. Vi vann hela futsal serien, både 97:ornas serie och 98:ornas serie !
Efter hela tunga fotbolls dagen, körde jag hastigt hem med pappa, för att hinna byta om till fest kläder eftersom jag skulle på en kompis fest. Roligt hade jag hela dagen ! ;)

Idag har hela dagen varit en hel katastrof så att säga. På morgonen orkade jag först inte alls stiga upp, eftersom jag hade kollat på en film långt in på natten, vilket jag ångrar totalt ! Har varit trött hela dagen, och hamnat halta på ena foten, som jag stötte på en fotbolls turnering. Nu borde jag läsa till hussa provet, men det känns hopplöst, jag orkar bara inte ! Huoh, måste verkligen läsa på det ! 

Aah, glömde säga ! Fick nya fotbollsskor i förr går med ! (:

Här kommer lite bilder ennu :
jaaaaaag(:



senni ♥

salla ♥

salla ♥

salla and senni ♥

mina nya fotbollsskor ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar